Vizija
- Biti vodeća zračna luka u regiji.
Misija
- Osnovani smo i radimo kako bismo pružali siguran i redovit promet ljudi i roba zračnim putem.
Opći i posebni ciljevi za sljedeće trogodišnje razdoblje
- Voditi poslovanje tvrtke pažnjom dobrog gospodara za sigurno, učinkovito i redovito opsluživanje korisnika
- Održavanje kvalitete zaposlenika putem educiranja i informiranja
- Pomagati korisnicima u odlukama o novim rutama i povećanju frekvencija na postojećim
- Povećanje kapaciteta zračne luke za prihvat 2+ milijuna putnika
Osnovne organizacijske vrijednosti
- Kakvoća usluga
- Sigurnost i zaštita
- Odgovornost u zaštiti okoliša
Osnovni principi u pogledu odnosa s trećim stranama
Snaga Zračne luke Dubrovnik su njegovi zaposlenici. Imati visoko motivirano, profesionalno, odgovorno i lojalno osoblje visoke produktivnosti rada važan je preduvjet kvalitetnog poslovanja. Zahvaljujući svom poslovnom pristupu, Zračna luka Dubrovnik je zadobila povjerenje uglednih partnera s kojima ostvaruje uspješnu suradnju. Odnos između poslodavca i radnika kao i odnos prema poslovnim partnerima je uređen Etičkim Kodeksom Zračne luke Dubrovnik.