Tako je na sadašnjoj lokaciji započeo i daleke 1962. te traje i dalje, nažalost uz neke prisilne prekide, o kojima više piše u ovoj knjizi. Iza nas je šezdeset nezaboravnih godina prožetih entuzijazmom, samoprijegorom, velikom upornošću i, na koncu, mjerljivim rezultatima.
višeBiser Jadrana, raj na zemlji, kako ga je nekada nazvao čuveni romanopisac George Bernard Shaw. Dubrovnik, sa cijelom svojom regijom od Ponte Oštre na jugoistoku pa sve do okolnih otoka i doline Neretve, mogao je, može i bit će sretan što ima Zračnu luku preko koje se odvija turističko kretanje golemog broja putnika koji doprinose ukupnom ekonomskom razvitku ovog dijela krajnjeg hrvatskog juga.
Bez samohvale, ponosni smo na interkontinentalni izravni promet sa Sjedinjenim američkim državama, i to linijama najvećih svjetskih zrakoplovnih kompanija kao što su American Airlines, United Airlines i Delta Airways.
Duboko smo zahvalni svim kolegama i suradnicima, ne samo zaposlenima u Zračnoj luci Dubrovnik d.o.o., nego i HKZP-u, PAP-u Čilipi, Carinskoj ispostavi, opskrbljivačima gorivom INA-i, Newrestu za uslugu opskrbe hranom i pićem, Securitasu za zaštitni pregled, kao i agencijama, tour operatorima, prijevozničkim službama i taksi djelatnicima, uz ispriku ako je netko zaobiđen.
Uz potporu vlasnika od resornog MMPI-a, Dubrovačko-neretvanske županije, Općine Konavle i Grada Dubrovnika, ne vidim zapreke za daljnja ulaganja i prosperitet ove žile-kucavice našeg kraja.Svima hvala na suradnji i razumijevanju za dobrobit cjelokupne zajednice.
Generalni direktor
Frano Luetić
U svibnju 1962. na današnjoj, četvrtoj po redu lokaciji dubrovačkog aerodroma, svečano je sletio prvi zrakoplov. I tako sve do danas, 60 godina rada, truda, rasta i modernizacije.